CímlapSintérSTOP BlogIllatos úti Blog - Igy kezdődött Bemutatkozás"Mégis" • Cenzúra nélkül: I. - II. • Púder: I. - II.Állatvédelmi Törvény • Jog és gyakorlat: I. - II.Állatvédő segítő - Állatvédő módszerekKislexikonIránytű

Kapcsolat: Gazdikereső, állatvédő segélytelefon, tanácsadás, információ: +36-30-183-5200 -
E-mail: zsuzsa.j.pasztor@gmail.com - Facebook: www.facebook.com/allatvedosegito

Honlapunk feltöltés alatt áll! - Kérjük segíts, hogy segíthessünk!

2010. június 4., péntek

Nyilatkozat

Név: Pásztor Zsuzsanna Judit
E-mail: help@sinterstop.hu
Telefon: +36-30-429-2923

Ezúton nyilatkozom, hogy a megelőző évek során nem voltam egyetlen korábbi Vodafone Főállású Angyal Pályázat Nyertese sem,
és a Jelentkezés benyújtásának időpontjában, illetve a Pályázat teljes időtartama alatt:
- magyar állampolgár vagyok;
- nagykorú vagyok, és cselekvőképességem nem esik korlátozás alá;
- nem állok büntetőjogi büntetés vagy intézkedés hatálya alatt;
- büntetlen előéletű vagyok.

A jelentkezés benyújtásának időpontjában nem töltök és az ezt megelőző egy évben nem töltöttem be tisztséget a Pályázatban megjelölt Szervezet, az Alapítvány vagy a Vodafone Magyarország Zrt. Felügyelő Bizottságában, Kuratóriumában, Igazgatóságában vagy egyéb vezető szervében, továbbá a Jelentkezés benyújtásakor nem, és az azt megelőző egy évben nem voltam munkavállalója ezen jogi személyeknek.

Minden általam tett, a Részvételi Feltételek által megkövetelt nyilatkozat kizárólag valós adatokat tartalmaz.

Az általam megjelölt szervezet neve: Magyar Állatvédő és Természetbarát Szövetség
Projektvezető feladatkört kívánok ellátni a SintérStop Projekthez kapcsolódóan 12 hónap időtartamig.
A vállalt feladatkör ellátásának 2010. szeptember 1-ei elkezdésének részemről nincs akadálya.

Az általam ellátandó feladatkör összhangban van az Alapítvány céljaival, tevékenységével.

2010. június 4.

Pásztor Zsuzsanna Judit
pályázó

Nincsenek megjegyzések: